vijf kleur
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Maandag 30 April 2018

    Patrick is iemand die er voor de klanten is en een heel duidelijke uitleg op na houdt. Hij is heel deskundig en zorgt voor een goede afhandeling. Het is heel fijn zaken doen met hem.

    Chris Jaspers

    Goed om te horen. Bedankt voor uw bericht!

    Het Ripa Team

  • Donderdag 22 Februari 2018

    Zeer snelle, heldere/transparant bij melding en afhandeling van de schade. Adviseur Ripa begeleidt het traject van begin tot het einde en je wordt hiervan op de hoogte gebracht en gehouden.

    Harry Munsters

    Goed om te horen. Bedankt voor uw bericht!

    Het Ripa Team

  • Vrijdag 22 December 2017

    Fijn Kantoor !

    Accuraat en behulpzaam zeer correct.

    Fam Koppen
    Urmond
    strReactie
  • 5 November 2017

    Sinds 2004 is Ripa onze financiele adviseur en we zijn nog altijd enorm tevreden over Ripa. Na een tweetal schadeafhandelingen en verhuizing met alle hypotheekzaken, denk ik dat we daar een goed beeld van hebben.

    Feeddex bv

    Goed om te horen. Bedankt voor jullie bericht!

    Het Ripa Team

  • Woensdag 30 Augustus 2017

    Vakkundig zijn we geïnformeerd en zijn de verzekeringen deskundig op maat voor ons uitgezocht en aangeboden. Dit alles op kort termijn en in goed overleg. Al met al een aanrader voor zowel particulier al zzp.

    Dhr. Teensma

  • Donderdag 12 Januari 2017

    Een telefoontje van Texel naar Limburg en mijn autoverzekering is weer perfect geregeld...dus, afstanden zijn onbelangrijk met deze fantastische service, dank jullie wel! Groet vanaf het eiland, Jolanda

    Jolanda Evers
    Den Burg Texel
    strReactie
  • Vrijdag 21 Oktober 2016

    Fantastische ondersteuning gehad bij een forse waterschade!! Bedankt voor alle hulp!!!! Dit is bij 'de grote verzekeringsjongens'ondenkbaar..

    Ria Arts
    Hulsberg
    strReactie
  • Donderdag 28 April 2016

    Beste Patrick,
    Mede namens Caroline onze hartelijke dank voor de bloemen die we vanmorgen in ontvangst mochten nemen. Ook nog onze dank voor je bemoeienissen voor het verkrijgen van een hypotheek, de hele zaak is zeer voorspoedig en probleemloos verlopen.
    Met vriendelijke groet
    Jaap van Marle

    Jaap van Marle
    Maastricht
    strReactie

Nieuwe wereld

Ons kantoor is flexibel over de manier waarop wij onze beloning ontvangen. Doelstelling is om een overeenkomst te sluiten die passend is en waarin zowel de klant als kantoor zich kunnen vinden.
Ons eerste gesprek is ten alle tijden gratis en tijdens dit gesprek zal ‘de wijze van belonen’ ter sprake komen. Mocht de klant in een vervolggesprek besluiten via ons kantoor een product te willen afsluiten zullen wij alvorens dit verzoek uit te voeren samen met de klant een ‘overeenkomst van beloning’ invullen en ondertekenen. Hierop wordt vastgelegd hoe ons kantoor wordt beloond en welk bedrag hiervoor wordt ontvangen.

Financieel advies kost geld. Ook voor u. En dat terwijl u dacht dat uw financieel adviseur onbeperkt beschikbaar was voor u. Gratis. U betaalt toch gewoon maandelijks uw verzekeringspremie? En de verzekering betaalt een provisie aan de financieel adviseur, toch?

Vanaf januari 2013 klopt dit gegeven niet meer. Klokslag twaalf uur, terwijl u geniet van het schitterende vuurwerk, worden de provisies tussen de verzekeraar en de financieel adviseur(voor veel producten) losgekoppeld. De verzekeraar betaalt(in de meeste gevallen) geen provisie meer aan de adviseur, waardoor de premies voor de verzekeringen omlaag kunnen. De financieel adviseur gaat nu zelf zijn uren in rekening brengen. Dat doet hij bij u, de klant. Deze manier van werken is verplicht gesteld door de overheid om zo meer duidelijk te krijgen in de kosten die u betaalt en aan wie. Ook zorgt het voor een meer onafhankelijk advies, want adviseurs zijn niet meer gekoppeld aan een bepaalde verzekeraar.

Speel video af