• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Zaterdag 21 Juli 2018

    Top service! Gisteren ontdekt dat ik vergeten was onze groenekaart van de auto op papier aan te vragen. Gezien we in het weekend wilde vertrekken hadden we een probleem. Rina benaderd via een omweg op een privé manier.... en wat denk je? Zelfs op vrijdag avond is het gelukt de kaart te ontvangen. Chapeau!!!
    Zonder tussenpersoon was dit nooit gelukt, blij met onze keuze.

    Marion Athanassiou
    Maastricht

    Dit was een kleine moeite! We zijn altijd bereid om iets extra's voor onze klanten te doen. Daarvoor heeft u tenslotte de keuze gemaakt voor een tussenpersoon! Fijne vakantie! Rina Ritzen-Janssen.

  • Maandag 30 April 2018

    Patrick is iemand die er voor de klanten is en een heel duidelijke uitleg op na houdt. Hij is heel deskundig en zorgt voor een goede afhandeling. Het is heel fijn zaken doen met hem.

    Chris Jaspers

    Goed om te horen. Bedankt voor uw bericht!

    Het Ripa Team

  • Donderdag 22 Februari 2018

    Zeer snelle, heldere/transparant bij melding en afhandeling van de schade. Adviseur Ripa begeleidt het traject van begin tot het einde en je wordt hiervan op de hoogte gebracht en gehouden.

    Harry Munsters

    Goed om te horen. Bedankt voor uw bericht!

    Het Ripa Team

  • Vrijdag 22 December 2017

    Fijn Kantoor !

    Accuraat en behulpzaam zeer correct.

    Fam Koppen
    Urmond
    strReactie
  • 5 November 2017

    Sinds 2004 is Ripa onze financiele adviseur en we zijn nog altijd enorm tevreden over Ripa. Na een tweetal schadeafhandelingen en verhuizing met alle hypotheekzaken, denk ik dat we daar een goed beeld van hebben.

    Feeddex bv

    Goed om te horen. Bedankt voor jullie bericht!

    Het Ripa Team

  • Woensdag 30 Augustus 2017

    Vakkundig zijn we geïnformeerd en zijn de verzekeringen deskundig op maat voor ons uitgezocht en aangeboden. Dit alles op kort termijn en in goed overleg. Al met al een aanrader voor zowel particulier al zzp.

    Dhr. Teensma

  • Donderdag 12 Januari 2017

    Een telefoontje van Texel naar Limburg en mijn autoverzekering is weer perfect geregeld...dus, afstanden zijn onbelangrijk met deze fantastische service, dank jullie wel! Groet vanaf het eiland, Jolanda

    Jolanda Evers
    Den Burg Texel
    strReactie
  • Vrijdag 21 Oktober 2016

    Fantastische ondersteuning gehad bij een forse waterschade!! Bedankt voor alle hulp!!!! Dit is bij 'de grote verzekeringsjongens'ondenkbaar..

    Ria Arts
    Hulsberg
    strReactie

Verzekeringen

„Ook uw verzekeringspakket heeft onderhoud nodig”

We laten onze auto af en toe nakijken of alles nog wel in orde is. Dat vinden we heel normaal. En ook steeds meer mensen laten hun gezondheid periodiek meten, ook al voelen ze zich kiplekker. Wij doen dat allemaal om tijdig de "zwakke plekken" te ontdekken, zodat wij maatregelen kunnen nemen om erger te voorkomen.

Dat geldt ook voor uw pakket aan verzekeringen en andere financiële diensten. Op het moment dat u deze producten hebt afgesloten, zullen ze prima hebben aangesloten bij uw situatie op dát moment.
Maar in de loop der tijd veranderen dingen. Wetten en regels kunnen veranderen. Er kunnen nieuwe producten op de markt komen die voor u beter zijn dan het "oude" product. In uw persoonlijke situatie kunnen veranderingen optreden waardoor het niet meer nodig is bepaalde risico´s te verzekeren. Of het is juist verstandig om het verzekerde bedrag te verhogen.
U begrijpt dat ook uw pakket van verzekeringen en andere financiële diensten regelmatig een controlebeurt nodig heeft.

Speciaal hiervoor hebben wij onlangs een aantal abonnementen geïntroduceerd. Daarmee heeft u de zekerheid van een goed onderhoud van uw verzekeringsportefeuille.

Speel video af